ZAŁOŻENIA KONKURSU - II EDYCJA
Sala Konferencyjna Hotelu „KONSTANCJA”
ul.Źródlana 6/8, 05-510 Konstancin-Jeziorna
Uczestnicy proszeni są o zarejestrowanie się co najmniej 30 minut przed rozpoczęciem przesłuchań swojej grupy.
Prezentacje konkursowe oceniało JURY w składzie:
Członkowie:
Marcin Kamiński – flet
Sekretarz jury:
Ogłoszenie wyników I,II i III miejsc tego samego dania po przesłuchaniach w danej grupie.
Na miejscu uczestnicy będą mieli możliwość skorzystania z ćwiczeniówek.
W dniu przesłuchań, między kolejnymi grupami przewidziano przerwy, w tym przerwę obiadową. Na miejscu istniej możliwość skorzystania z obiadu abonamntowego.
Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja mailowa: sekretariat@muzyczna-konstancin.pl najpóźniej do WTORKU 08 kwietnia 2014r
Przez cały czas przesłuchań będzie możliwość skorzystania z bufetu.
Rada Rodziców naszej szkoły przygotowała dla uczestników słodki poczęstunek.
” Taniec – miniatura instrumentalna”
NAGRODZENI w GRUPIE A
NAGRODZENI w GRUPIE B
NAGRODZENI w GRUPIE C
Rozdanie nagród I, II i III oraz wyróżnień odbędzie się podczas Koncertu Laureatów, w niedzielę 13 kwietnia o godz. 15.00
w Pałacu Prymasowskim w Warszawie.
Wówczas też zostaną ogłoszeni laureaci nagród specjalnych:
za najciekawsze wykonanie tańca polskiego i tańca dawnego oraz laureat Grand Prix.
NAGRODY SPECJALNE
Zgodnie z Regulaminem wszyscy zdobywcy I i II nagród występują na KONCERCIE LAUREATÓW. Uczniowie wykonują po jednym utworze wybranym przez jury. Program wykonywany zostanie umieszczony na stronie internetowej w sobotę 12 kwietnia br.
KONCERT FINAŁOWY - program wykonywany przez laureatów
KONCERT FINAŁOWY z udziałem Laureatów Konkursu
niedziela, 13 kwietnia 2014 r. godz. 15.00
Sala Kolumnowa Pałacu Prymasowskiego
Warszawa ul. Senatorska 13/15
Próby akustyczne w sali koncertowej możliwe będą od godziny 13.00.
Laureaci graja na tym samym fortepianie marki Steinway, na którym odbywały się przesłuchania.